منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرين ويرايش سایت
اطلاعات و خدمات
اطلاعیه
اعلانات مهم
امكانات
بازديدها
پرسش و پاسخ
تلفن گویا
جدول پرداخت
جستجو
خدمات الکترونیک
دیدار مردمی با مدیر کل
راهنمای خدمات
زمان عقربه اي
سایتها
شعار سال
فلوچارت فرآیند
لینک ها
متون عمومي
منو
منو
منوی کارتابل
نظر خواهي
ورود كاربران
ورود كاربران
65465
نشست صمیمی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با کارکنان اداره کل بیمه سلامت گیلان در روز چهارشنبه مورخ22/12/97 نشست صمیمی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان گیلان برگزار گردید. در این نشست که با توجه به سفر دو روزه مهندس طاهر موهبتی و هیئت همراه به استان گیلان انجام گرفت؛ ابتدا دکتر علی اکبری مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان سخنرانی نمود. وی ضمن خیر مقدم به مدیر عامل سازمان .........

در روز چهارشنبه مورخ22/12/97 نشست صمیمی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان گیلان برگزار گردید. در این نشست که با توجه به سفر دو روزه مهندس طاهر موهبتی و هیئت همراه به استان گیلان انجام گرفت؛ ابتدا دکتر علی اکبری مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان سخنرانی نمود. وی ضمن خیر مقدم به مدیر عامل سازمان و هیئت همراه از توجه عالی مهندس موهبتی به منابع انسانی سازمان و تلاشهای برنامه ریزی شده  وی در ارتقاء سطح رفاه و ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان این اداره‌کل به منظور پیشبرد موفق‌تر اهداف سازمانی، تقدیر و تشکر نمود. در ادامه مهندس طاهر موهبتی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: نیروی انسانی بزرگترین، مهمترین و با ارزش‌ترین سرمایه هر دستگاه، سازمان و نهادی است. وی افزود: تاثیر گذاری منابع انسانی برای حل مشکلات نقش مهمی دارد؛ لذا با ترویج فرهنگ همکاری و ایجاد مودت بین مجموعه همکاران، مدیران، معاونین با نظر مساعد مدیرکل و معاون پشتیبانی مشکلات پرسنل رفع شود. وی به اهمیت توجهات معنوی مدیران به کارکنان اشاره داشت و گفت: پول همیشه مشکل گشا نیست بلکه با مجموعه‌ای از اقدامات معنوی می توان انگیزه های کاری و ارزشی را دو چندان کرد، با حضور در غم و شادی همکاران خاطرات دوران کاری آنان برای همیشه ماندگار می شود. مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در قسمت دیگری از سخنرانی خود با تاکید بر انجام صحیح و درست برنامه‌های عملیاتی سازمان بیان داشت:در سازمان بیمه سلامت باید برنامه های عملیاتی به خوبی و بسیار مطلوب انجام شود؛ چون با انجام درست برنامه های عملیاتی، رضایت مندی بیمه شدگان فراهم می شود. وی در پایان متذکر شد با رعایت تمام قد تکریم ارباب رجوع با

 

همه توان تلاش کنید که مشکلات مردم حل شود. چون ما با بیماران سرکار داریم باید برخورد مناسب و رفع مشکلات این عزیزان از اولویت های مهم کاری ما باشد.                                                              

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر