منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرين ويرايش سایت
اطلاعات و خدمات
اطلاعیه
اعلانات مهم
امكانات
بازديدها
پرسش و پاسخ
تلفن گویا
جدول پرداخت
جستجو
خدمات الکترونیک
دیدار مردمی با مدیر کل
راهنمای خدمات
زمان عقربه اي
سایتها
شعار سال
فلوچارت فرآیند
لینک ها
متون عمومي
منو
منو
منوی کارتابل
نظر خواهي
ورود كاربران
ورود كاربران
استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بیمه‌هاى درمانى حامى بیماران هستند استاندار گیلان گفت: بیمه‌هاى درمانى حامى بیماران هستند و امید بیمار به بیمه‌ها است. بیمه‌ها باید به جاى بیمار در مقابل بیمارستان ‏قرار بگیرند.‏ مصطفى سالارى در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: راهنماهاى بالینى باعث مسیر دادن ‏به پزشکان مى شود و به طور مثال بیمه مى گوید راهنماهاى بالینى براى سرما خوردگى و غیره مشخص است و براى چیزى .......

استاندار گیلان گفت: بیمه‌هاى درمانى حامى بیماران هستند و امید بیمار به بیمه‌ها است. بیمه‌ها باید به جاى بیمار در مقابل بیمارستان ‏قرار بگیرند.‏

 مصطفى سالارى در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: راهنماهاى بالینى باعث مسیر دادن ‏به پزشکان مى شود و به طور مثال بیمه مى گوید راهنماهاى بالینى براى سرما خوردگى و غیره مشخص است و براى چیزى بیش از ‏این هزینه پرداخت نمى شود.‏

استاندار گیلان ادامه داد: راهنماهاى بالینى باید جدى گرفته شود. تا براى احتیاط در بیمارى هاى احتمالى،  در پرداخت هزینه های دارویی بیمه شدگان با مشکل مواجه نشده و پرداخت از جیب نداشته باشند.

طاهر موهبتى، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت نیز در این دیدار ضمن تشریح عملکرد این سازمان، گفت: دولت و کمیسیون بهداشت و ‏درمان مجلس شوراى اسلامى همواره از سازمان بیمه سلامت حمایت کرده و این موضوع جاى تشکر و قدردانى دارد.‏

وى بیان کرد: نظام سلامت نیازمند راهنماهاى بالینى و نظام ارجاع است تا تجویز پزشکان مدیریت شود و این موارد در حال پیگیرى ‏براى اجرایى شدن است.‏

موهبتى ادامه داد: بار مراجعه بیماران در سال ٩٧ میزان ٢٣.٨ درصد کاهش یافته است. همچنین بیش از یک میلیون همپوشانى بین ‏بیمه سلامت و تامین اجتماعى برطرف شده است.‏

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: در همه دنیا فهرست انتظار براى بیماران وجود دارد و براى مدیریت منابع باید این کار ‏را در ایران هم انجام داد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر